tisdag 3 oktober 2017

3 dagar kvar

Har idag rensat ur lite saker från jobbet, mycket småprylar, arbetskläder och dyl som dyker upp efter drygt 27 år i tjänsten. Har även en bil ståendes samt ett gäng uppsättningar vinterdäck liggandes, men har fått dispens till att ta det lite pö om pö.

Håller på att knyta ihop säcken, har fixat lite lösa trådar de senaste veckorna, vill lämna med bravur.

På fredag blir det avtackning med lite gott att äta.

Nästa vecka börjar mitt nya arbetsliv, tanken var 50% som huvudsyssla samt ett "projekt" under okt-nov och sedan utöka huvudsysslan lite. Nu blir det 80% med huvudsysslan året ut, samt "projektet", så hösten blir lite mer arbete än vad jag tänkt mig, men får bunkra pengarna och inrikta mig på lite mer ledig tid efter årsskiftet istället :)

Kan jag efter årsskiftet landa runt 70% i arbetstid blir jag supernöjd, ett 7.00-13-00 jobb vore ju helt underbart.

Inga kommentarer: