söndag 1 januari 2017

Nytt och fräscht

Ja då har dygnet slått över och vi är nu inne på ett nytt år, 2017, nytt och orört :)

När visaren slog om och bröt dygnet, bytes vår leverantör av el och vips fick vi 26 öre billigare el per kWh, så trevligt, en rejäl slant blir det per år.

Minskade ränteutgifter kommer det oxå bli under 2017 då jag har som målsättning att amortera extra runt 3000:- per månad, pengarna som kommer in från bio jobbet, sen hur länge jag kör får jag ju se, byte jobbinriktning eller vad framtiden för med sig, men all amortering gör ju gott för plånboken.

Ett annat mål är gällande vikten, vilket då blir att fortsätta på min inslagna väg och äta som jag gör nu.

Önskar er alla en fin första dag på det nya året och att hela 2017 blir underbart på alla plan.

Inga kommentarer: