fredag 18 april 2014

Långfredag

Gick upp i anständig tid strax innan nio, skönt med lite sovmorgon. Kallt, blåsigt och lite regnstänk så sätte fart på kaminen. Frugan och lilltösen åkte iväg och stortösen begav sig till en kompis.

Har haft hela dagen för mig själv, tagit det lugnt, lagat mat, en plåt med pizza, lyssnat på musik och druckit kaffe, snyggat till mitt ansikte samt duschat.

Har även spenderat en liten stund framför ATG live och beskådade Yrsa Brick´s andra plats, ett väl utfört lopp, känns som vi har en spännande säsong framför oss.

Just nu snurrar Testament på spelaren, men skall strax släcka ner anläggningen, frugan och lilltösen är på ingående, och jag skall värma på lite pizza till dem.

Önskar er en lugn och behaglig långfredag, käka mycket ägg!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Kampen mot index sa...

Skönt med lite egentid!

Önskar dig en Glad Påsk!

Kampen mot index

Per Penning sa...

Glad påsk! :)

nonhosonno sa...

Tackar! Glad fortsättning :)

Eva Maria sa...

Det låter som en jätteskön dag du hade! Jag gillar sådana dagar men jag är dålig på att ta ledigt från alla måsten. Men nu fick jag inspiration till det! Trevlig helg! Mvh Eva Maria

nonhosonno sa...

Trevlig helg på dig med!