måndag 23 december 2013

Uppesittarkväll

En underbar kväll väntar, gillar uppesittarkvällen starkt. Familjen samlad, kaminen värmer, mysljus och alla glada och förväntansfulla inför morgondagen.

Har inhandlat en bingolott till tjejerna, jag själv skall ägna mig åt trav, mängder med trav, extra V75 från Solvalla.

Kvällen till ära har jag inhandlat ett ekologiskt rött vin som jag och frugan kan smutta lite på, barnen kör julmust. Färdig grillade kotletter och Dallas sallad står uppdukat.

Myspys på hög nivå!

Önskar Er alla en underbar uppesittarkväll.

Läs även andra bloggares åsikter om 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Mitt i all renovering så blir det uppesittarkväll här också! Inhandlat 4 bingolottor till mig själv och tjejen. Mest för skojs skull!

God jul!

nonhosonno sa...

God jul!

Formuebyggern sa...

Håper deg og dine får en fredelig og hyggelig jul! Hilsen Formuebygging ... :)

nonhosonno sa...

Tackar!