torsdag 4 juli 2013

Spara

Kaffe och morgonläsning, startar dagen i ett lugnt och behagligt tempo, semester är skönt :)

Ligger i soffan med mitt kaffe med cocosfett och läser en ny blogg som jag fått tips om, Sparaman en blogg ur en students perspektiv. Intressant, och speciellt då det skiljer si sådär 20 år mellan honom och mig.

Idag har jag tänkt gå igenom lite papper och några högar som blivit liggande, sätta in det rätt i rätt pärm eller slänga det. Rensa och göra i ordning, finns ingen anledning att spara på sig massor av inaktuell information.

Återkommer nog under dagen med lite nya tankar och funderingar :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Det Enkla Livet sa...

hej.
kikar in.
kanske har du missat min ekonomiblogg?

nonhosonno sa...

Hejsan, ja den har jag missat, kollar in den :)