lördag 1 juni 2013

Nytt jobb?

Blev igår på min sista dag med projektet tillfrågad om jag vore intresserad av en annan tjänst, inte från någon ansvarig för projektet eller från mitt företag, utan av en "samordnare".

Fick ett litet info blad och ett telefonnummer jag skulle ringa...

Tjänsten är utformad liknande det jag gjort under projektet, så det kännas lockande, enda nackdelen är att det är ett vikariat med möjlighet till förlängning. Vilket då blir en osäkerhetsfaktor, har idag över 20 år i mitt nuvarande jobb, samtidigt kanske detta är en möjlighet till något nytt, ny inriktning, ny arbetskarriär, språngbräda mot framtiden? Har ju över 20 år kvar att arbeta om jag får vara frisk och kry så lite förnyelse och nytändning vore kanske på sin plats?

Får ringa upp och ställa några frågor. Spännande!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl rätten att ta tjänsteledigt för dyligt?

nonhosonno sa...

Får försöka med det iallafall, skall kolla upp det, vad reglerna säger.