onsdag 19 juni 2013

Halvdag

Imorgon kör jag en halvdag, sedan tar jag helg och midsommar, nästa vecka börjar semestern :)

Hjärnan och kroppen har nog redan gått på ledighet, för det är riktigt besvärligt att komma ur sängen på morgonen, vill gärna ligga kvar och sova lite till. Semester!

Nu skall jag peta in de sista räkningarna som damp ner idag, sen blir det lite plock, kan vara skönt att komma hem imorgon efter jobbet och inte ha några speciella måsten.

Trevlig onsdagskväll på Er!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,


2 kommentarer:

Unknown sa...

Trevligt! Jag kör samma koncept hade jag tänkt, men tveksamt om jag hinner gå efter första halvlek imorgon! Ska ha en minisemester efter midsommar också, men det är alltid mycket att göra för mig dagarna innan. Ha en trevlig semester!

nonhosonno sa...

Tackar. Underbart att komma hem lite tidigare, önskar dig en skön midsommar och ledighet!