måndag 21 januari 2013

Nu kör vi igen!

Ny vecka och nya möjligheter :) Tillbaks i jobb efter en underbar helg.

Har i helgen köpt mig en ny bil, hittade tillslut det jag letade efter, så igår fick det bli en utflykt med familjen på en 30mil roadtrip tur och retur. Jag gillade vad jag såg och slog till, ett hyfsat pris fick jag den för, dock är det några småsaker som behöver fixas, men då priset var lite lägre än budget och vad liknande modeller går för finns det utrymme att ordna till. Nu åker jag kungligt igen!

Hur har din helg varit?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Per Penning sa...

Lite trög, men blev det en Saab, tro?

nonhosonno sa...

Stämmer bra det :) Slog till på en gammal Saab 9000 -97 jubileums modellen, en underbar bil, och hittade en med hyfsade mil, dock lite annat småplock som behöver fixas till, men kommer åka skönt när den är klar.