fredag 18 januari 2013

Mitt hem är mitt tempel

Arbetsveckan är slut och jag är tillbaks i hemmets lugna vrå, så underbart, jag verkligen älskar mitt hem med allt vad det innebär. Gå och strosa i mysbyxor, lyssna på lite musik, dricka en kopp kaffe, elda i kamin, dammsuga och pyssla, surfa på nätet eller se en bra film :)

Helgen kommer gå i slapparens tecken, ingenting planerat, utan bara ta dagarna som de kommer. Frugan är oxå ledig så hela familjen kan umgås.

Veckan har löpt på bra, viktnedgången fortsätter, morgonens invägning visade på 104.5 kg hej vad det går.

Igår efter jobbet åkte jag till grannkommunen och provkörde en bil som jag tittat lite på, men inget jag kommer slå till på, kändes fin och så, men lite för dyr för vår budget. Tittade även på en idag, men skicket stämde inte överens med texten i annonsen. Kommer spana vidare, rätt som det är hittar jag kanske vad jag söker.

Nu blir det till att logga in på banken och förbereda månadens räkningar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: