tisdag 18 september 2012

Företagande

Startade upp min enskilda firma i början av sommaren, som ett litet "extra jobb" intill min anställning, startade försiktigt på ettan, och har puttrat lugnt fram, inga större utsvävningar, omsättningen ligger på knapp styrfart, men jag har inte investerat något förutom min tid ännu, inga utgifter/inköp.

Sommar och semester är över, snart även hus renoveringen, så när nu hösten och vintern kommer runt knuten, får jag koppla och lägga in en högre växel, känna mig fram, välja färdriktning, blir det till att svänga eller kör jag rakt fram :)

Gasar du på eller känner du dig fram och kör försiktigt?

För er som driver företag och vill ha bokföringen säkrad eller har annan dokumentation som är i behov av arkivering skall O &CT i stockholm vara duktiga på vad de gör.

Har ditt företag växtvärk eller är du bara i behov av nya lokaler hjälper de även till att flytta och magasinera.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: