fredag 3 augusti 2012

Fru Fortuna

Fredag och inlämningsdag för diverse spel. Vi har ett litet "spelbolag" på jobbet, jag och några arbetskamrater, och det är min uppgift att sköta spelandet, så det gäller att inte glömma bort det så här i semestertider :)

Idag skall jag förlita mig på experttips och datorslumpen, vad sägs om keno, lotto, måltips och stryktips? Kanske att jag lämnar in ett litet eget utvalt spel oxå, får se vad som finns att välja på.

Vi lägger ingen ny insats nu under semesterveckorna, utan plockar från "kassan", då det blivit lite småvinster under året.

Hoppas Fru Fortuna ler mot oss i helgen :)

Satsar du något på spel i helgen?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

t0bb3 sa...

Det lär bli ett system till v75 imorgon för min del. Lite sugen på stryktipset med men får se.

Kör mest småinsatser för spänningens skull :)

nonhosonno sa...

Spännande är det! Drömmen om storvinsten :)

Gjorde ett V75 system oxå, en spik.

Anonym sa...

Lycka till!
/Brasco

nonhosonno sa...

Tackar :)

t0bb3 sa...

Hade 2 spikar, de satt men resten gick åt skogen :P

nonhosonno sa...

Då tar vi nya tag :)