fredag 30 december 2011

Planering och mål

Sitter och planerar, spaltar upp mål och målsättning inför 2012.

Gick igår igenom diverse krediter som jag har liggandes med tillhörande kreditkort, totalt 4 krediter med kort. Resultatet efter lite funderande blev tre itu klippta kort, så nu skall jag bara ringa och avsluta dessa, ett Siba kort, ett Hyundai kort samt ett Visa guld kort som jag dock har nyttjat en slant till diverse på, så där blir det till att amortera bort först, det 4:e kortet är ett bensinkort så det kommer jag behålla.

Filminköpen under 2011 landade på hiskeliga 8100:- sen har jag hyrt ett antal rullar oxå, huga!

Bingolotter, dobbel och spel samt tidningar har kostat en rejäl slant även det under året, vilket måste stramas åt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Sami sa...

8100 kr på film?!
Det var inte dåligt. Då antar jag att du köper väldigt många boxar. Film kan man få tag på så många andra sätt idag t ex streama från Internet.

nonhosonno sa...

Jo det blev några boxar, men nu är det slut med det, nu får det streamas :)