onsdag 12 oktober 2011

På kurs med


Kurt? Nej men på en trevlig utbildning i dagarna två. Här är en vy från mitt rum :)

Lämnade hemmet 6.30 i morse och beräknas vara hemma imorgon vid 18 tiden.

Har idag tränat mer i mötesteknik och diverse termer. En hel del mat har det också blivit, frukost, lunch, kaffepaus med bulle och en middag som precis är avklarad.

Ligger inne på rummet och vilar lite, smakar på en Captain Morgan och kollar nyheter samt läser bloggar.

Strax in och duscha, sen blir det ostbricka med övriga deltagare.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Som läsare av många ekonomibloggar så läser jag även din. För drygt ett år, knappt två år sedan, frågade jag dig om din MLM-verksamhet. Ditt svar var knapphändigt, därför frågar jag dig igen. Hur går det med din verksamhet? Tjänar du 100, 130 eller 2000 dollar i månade såsom du gjorde gällande?

Anonym sa...

Fort. tjänar du så pass mkt på att sälja koncentrerat blåbär? Som visar sig ha mindre innehåll av anitox. än torkade kryddor på Ica. :D
Det finns som brkant fattiga och desperata människor som ansluter sig till vad som helst med förhoppningen att bli rika.

nonhosonno sa...

Hejsan, ja det var du med kanelen tror jag :)

Jag tjänar inget just nu då jag valt att ta ett steg åt sidan, för tillfället passar det inte in i mitt liv då tiden skall räcka till mycket.