tisdag 3 maj 2011

Tak offerten

Japp då var offerten klar, totalpris med läkt, papp, pannor, plåtar, vindskivor, container och uppstädning m.m. landade på drygt 92.000:- sen skall rotavdraget göra sitt, så vi hamnar runt 60.000:- som vi får betala för att få nytt tak. Jag tyckte det var ett ok pris så jag beställde jobbet, nu väntar kontraktsskrivning i nästa vecka, sedan kan jobbet påbörjas, vilket enligt firman kunde ske mitten/slutet av maj. Kanon säger jag! Vad säger du?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

hur stort var taket?
/T

Anonym sa...

http://www.alltomhuset.se/dubbla-ditt-rot-avdrag
Gör såhär så maximerar du dina avdrag!

nonhosonno sa...

T: taket är drygt 100m2

Anonym: tackar :)

Anonym sa...

Var taket?
Jag, för min del, hoppas taket ÄR.
/ Gud