söndag 27 mars 2011

Deklaration

Har gjort klart frugans deklaration, lätt som en plätt, bara för henne att logga in med e-legitimation och sedan godkänna mitt jobb :) allt var ju klart och ifyllt förutom lite omkostnadsbelopp på några aktieobligationer. Det blev ca 1700:- tillbaka, vilket bör dyka in på hennes konto någon gång i juni.

Skall ge mig på min i veckan tänkte jag, det blir dock lite mer jobb, fler aktieaffärer gjorda, samt lite avdrag som skall till.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hur går det för dig? Jag har vaknat från en slumrande dvala och börjat skriva lite lätt igen. Hur går det med vikten och sparandet och slösandet?

//Lisa

nonhosonno sa...

Halloj, var faktiskt inne på din sida för ett tag sedan men såg ingen aktivitet, skoj att ha dig tillbaks!

Ja här lunkar det på, har kört igång med lchf igen efter ett långt uppehåll, samt försöker köpa ekologiskt i större utsträckning.

Sparandet har gått som planerat men för en månad sedan började jag fundera på vad jag skall spara till, typ, när skall man börja leva var funderingar jag fick i min hjärna...

Det blide inget längre köpstopp. Säljer lite prylar på tradera ibland. Slösar ibland med, fast det är under mer kontrollerande former.