lördag 27 november 2010

Det vita guldet!


Ja det har fallit en hel del vitt guld häromkring den senaste veckan, riktigt mycket till och med! Då jag är i den branschen som tar hand om det vita så har det blivit en hel del övertid ute i kaoset och lite tid hemma i värmen, men det har även gett extra pengar i min plånbok, vilket ju alltid är trevligt :) Det vita guldet!

Nu har jag varit ute sen tidig morgon, så nu blir det en kopp kaffe, läsa bloggar, uppdatera mig om ekonomin ute i världen och mysa framför kaminen, vilket det blivit väldigt lite av de senaste 2 veckorna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Unknown sa...

Skulle du vara intresserad av att jobba hemifrån med hjälp av datorn?
Titta på följande internetsida:

www.mlmtopteam.com/eli

Hälsningar
Eva Lindstrand

nonhosonno sa...

Hej Eva, tack för inbjudan, har dock redan intressen i ett annat bolag.

Bli Rik & Ekonomiskt Oberoende sa...

euh!

du vet väl vart du går OM du tappar intresset i det andra bolaget? *LOL*

nonhosonno sa...

hehe jodå, det vet jag :)