tisdag 8 juni 2010

Time will tell

Nu har jag fått tänka en stund, nyduschad och vilat upp mina upprörda känslor samt läst div artiklar, tankar och funderingar, så nu till den gyllene frågan? Sälja, eller köpa för att snitta ner kursen? Jag kommer köpa, tror jag, jag skall iallafall inte sälja, på ett eller annat sätt hoppas jag att dom rider ut stormen och att det kan bli ett välmående företag i framtiden. Kan vara helt fel strategi, men, time will tell.

Nu till lite mer positiva "nyheter". Jag slog till på Avanza Bas, så nu kan jag börja handla på den Amerikanska börsen, skall bli spännande, lite utdelningsaktier! Tjohoooo :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får rätt angående HQ. Själv har jag sålt allt innehav efter tappat allt förtroende för det bolaget.

nonhosonno sa...

Ja förtroendet har fått sig en fet törn. Jag hoppas och tror :)