söndag 25 april 2010

Super weekend!


Då var det söndag igen, och mitt senaste inlägg gjorde jag i måndags, men jag har haft fullt upp :) Bilen är klar och står på uppfarten, fick tillbaks den i torsdags, notan slutade på 1500:- så det känns bra, blev lite billigare än jag trodde, skönt med bra kontakter!

I fredags var jag på en föreläsning med Dr. Abbas Qutab, riktigt bra föreläsning om kväveoxid, eller engelska Nitric Oxide (NO) helt enormt måste jag säga, livets molekyl, grymt! Vi var ca 160 personer som fick möjligheten att lyssna och träffa Dr. Qutab, en signerad bok följde med hem :)

På lördagen var jag på Event, där lyssnade vi på motivations talaren Tim Storey, som skrivit boken Ditt bästa liv, det blev även personlig utveckling med Peter Jakobsson, så man kan säga att jag är laddad :) Det har varit en super weekend helt enkelt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: