onsdag 2 december 2009

Konsumtionsmånad

December månad, massor av konsumtion, julklappar, mat m.m. Handeln spår en lysande månad. Jag skall faktiskt shoppa loss lite jag med och bidra. Jag gillar julafton och julklappar :) så det kommer bli lite hårda presenter från Tomten.

Kommer köpa en del på nätet, det tycker jag är bekvämt, fast det är inte alla som håller med om E-handel.

Guldpriset stiger till nya rekordnivåer, hoppas silvret hänger på.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Google

2 kommentarer:

Fru S sa...

Jag svarar på influensa diskutionen här för jag är för slö för att bläddra ner ;)

Det känns som ett ganska "smart"/"lätt" sätt att tjäna massor med pengar. Först skapa ett virus och sedan göra vaccin mot det. Det skulle inte alls förvåna mig om det är så det är. Vilket i alla fall jag tycker är skrämmande. I så fall är ju "skaparna" massmördare. Skrämmande!! Sedan behöver det inte alls vara så, men vad jag har hört (vet inte alls om det stämmer) så är det samma företag som skapade fågelinfluensan som gör vaccinet mot svininfluensan och om det stämmer så har dom ju redan skapat kaos i världen och har antagligen inte samvete kvar.!

nonhosonno sa...

Ja jag tror det är en ordentlig röra det här.

Ha en trevlig kväll!