fredag 10 juli 2009

Invägning igen!

Då vänder jag blad och börjar ett nytt kapitel igen, har ställt vågen i vardagsrummet, invägningen visar på 97,1kg, usch och fy, har under mina tre semesterveckor gått upp två kilo, enligt hemma vågen, det skiljer iof lite mellan jobb vågen men tendensen är tydlig. Har slarvat för mycket med kolhydrater och socker saker. Mitt mål att nå 88kg till sommaren misslyckades, men känner mig nöjd ändå, nu är det nya tag som gäller, flyttar fram målet till december 2009, jag skall lyckas.

Nu blir det strikt lchf och kompletterar med produkterna jag marknadsför, Sunrise för antioxidanter, mineraler och vitaminer samt Body FX för syresättningen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Mikkan sa...

det är bara upp på hästen igen, nya tag till hösten! :)

nonhosonno sa...

Ja det är bara att bita i det sura igen :)