lördag 6 juni 2009

Hälsoprodukter!

Har under de sista 10 dagarna tittat på och testat en produkt från ett företag inom hälsobranschen, skaffat mig den informationen jag behöver, funderat och tänkt. Har nu beslutat mig för att detta är något för mig, jag gillar ju företagsmodellen och hälsa, och speciellt sådant som är bra för kroppen, så nu är bollen i rullning. Företaget har precis lanserat sina produkter till den svenska marknaden och den officiella öppningen här är i november 2009. Det kommer bli ett spännande år!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Sefo sa...

Låter intressant! =)

nonhosonno sa...

Japp, mycket :)

Carina Kindbom Månsson sa...

Superfruits finns det ju några stycken av. Det känns mycket motiverande att jobba med nätverksmarknadsföring/ MLM där de ingår. Affärsmodellen är viktig och även hur länge företaget har funnits, dess tillväxt och även dess utbetalningsprocent i provision till sina medarbetare/år. Lycka till!

nonhosonno sa...

Tack Carina. Företaget är relativt ungt, funnits sedan slutet 2005, men vuxit sig riktigt stora i hemlandet USA, nu är det Europa lansering som gäller och öppning med fokus på Sverige. Det finns finansiella muskler bakom. Utbetalningsprocenten är god. Känns riktigt bra detta.