söndag 24 maj 2009

Passiv inkomst!

När jag sov inatt kom det in pengar, passiv inkomst till mig, frugan jobbade *lol* Skämt och sido, frugan kom hem vid 8-tiden, när resten av familjen gick upp, det blir bra pengar av nattarbete men snacka om att vrida på dygnet, nu får hon sova tills 13.00 typ.

Jag och töserna skall åka en sväng till Biltema och köpa en antenn till bilen, hittade en billig där samt lite lagningsmassa till avgassystemet, det pyser lite. Tittade på nätet och det skiljer rätt mycket på Biltemas priser gentemot exempelvis Mekonomen.

Jag härmar 40procent och hans Ekonomi-Blogg, ett test fråns hans sida att skaffa en passiv inkomst, en kanonidé tycker jag och testar lite med min LCHF - DIET sida.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

nonhosonno sa...

Halloj, tackar, ja får se om jag får till det, får experimentera lite, måste klura ut hur man får uppdaterade inlägg i "mitten" där man skriver, och fler än det senaste inlägget :)

Ja en kanonidé av dig, det går ju att göra många olika sidor med olika teman.