söndag 22 februari 2009

Solen värmer!

Det har varit en fin dag idag, solen har värmt oss med sina strålar. Jag har fått gjort en hel del här hemma, rensat i skrivbord och lådor. Gått igenom resan i både bild och minne. Mår prima, motivationen har återfunnit sig. Frugan kom hem från jobbet precis, jag spelar Manowar, life is great. Vi tittar på bilder, bl.a den överst här.

Jag skall komplettera min LCHF kost med att börja dricka Aloe Vera juice igen, jag skall bli hälsan själv. Jag skall äta och dricka av vad naturen har att erbjuda. Beslut taget.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

6 kommentarer:

minna sa...

är det dyrt med aloe vera juice? Har funderat lite själv, men hört att det blir väldigt dyrt...

nonhosonno sa...

Ja det kostar en slant, men känns som det är värt det. 290:- för en dunk, räcker en månad typ.

Anonym sa...

kikade förbi!

Sex är häsla - hälsa ofta...

Tänkt på ditt hälsosamma leverne... ;)

nonhosonno sa...

Veronica:
LOL, ja sex är ju nice. Kanon för hälsan.

minna sa...

då ska jag nog testa !

nonhosonno sa...

Minna: ja testa på du :)