onsdag 11 februari 2009

Bolåneräntan blir buffert?

Har räknat ut den nya bolåneräntan för oss, vi kommer få en sänkning med 600:- per månad på vårat rörliga lån, man kanske skall vara smart och låta bolåneräntan bli en extra buffert? Sätta in de pengarna på buffert kontot, det är 7200:- extra på ett år, eller betala av på kortkrediten. Känns som målet för 2009 kommer gå att uppnå redan i höst :)

En fråga till mina goa läsare, jag har haft problem med Internet Explorer de senaste dagarna och då speciellt med min egen blogg http://villhaallt.blogspot.com när jag skall kolla på den och under tiden den öppnas så kommer det upp en ruta som säger att "Internetplatsen gick inte att öppna, åtgärden avbröts", det fungerar fint med Firefox och Chrome, inga problem alls. Kommentera gärna om ni upplevt samma problem.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fått samma problem som du med IE, faktiskt på just din blogg också nyligen (men även på andra siter). Fick även igår ett javascriptfel som plingade till för varje adsense annons som du hade... :)

nonhosonno sa...

Tack för infon, ett ping per adsense låter skoj :)

Man börjar ju undra vad som felar, började uppdatera Vista :) Har nu plocktr bort reklamen från Famebloggers, och det verkar fungera, hur uppträder den sig för dig?

Lev Rikt sa...

Jag har samma utmaning när jag skall ut på hotmail, sidan kan inte visas med IE.
Fast Firefox fungerar utmärkt

Anonym sa...

Nu verkar iaf din blogg inte generera några felmeddelanden om det var det du undrade över. :)

nonhosonno sa...

Ja tack det var det jag undrade över :)

minna sa...

har haft samma problem när jag har försökt titta på just din blogg!