söndag 4 januari 2009

Passivt leverne

Ni får ursäkta om mina inlägg de senaste dagarna hänvisat för mycket till andra artiklar, men frugan har jobbat sen i onsdags och med en inte helt frisk tös så har jag knappt kommit utanför dörren, ett väldigt passivt leverne alltså, fast jag mår kanon och sprudlar av energi och motivation. I onsdags morse var jag en sväng på jobbet, sen tillbringade vi dagen hos mina föräldrar och åt middag. Igår sålde jag lite prylar men förövrigt har jag tillbringat dagarna med att surfa runt på Internet, matlagning, dammsugning, tvättat och diskat. Nu sitter jag här i soffan med mitt kaffe och cocosfett. Lill tösen sitter bredvid och stor tösen är med en kompis. Lill tösen är på bättringsvägen, skönt. Imorgon skall jag till jobbet.

Hittade en artikel på IDG.se "Så överlever du som entreprenör 2009" där Marie Reinius och Nicklas Mattsson delar med sig av lite tips.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: