söndag 11 januari 2009

Hipp Hipp....

Hurra...Idag är jag ett år närmare 40, ett år närmare mitt ekonomiska oberoende och ett steg närmare min målvikt, första dagen på början av mitt fortsatta underbara liv :) Vågen visade i morse på 96,1 kg.

Jag uppmärksammade ju i mitt inlägg 52 affärsidéer på ett dygn? en kommande träff för några av Sveriges bästa internetentreprenörer, nu har jag hittat mer information om detta, initiativtagaren Ted Valentin och sidan 24 hour business camp. Spännande detta.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

minna sa...

grattis till din fortsätta viktnedgång! Har själv rivstartat med www.bodyforlife.com systemet!
Ned gång vecka 1 nästan 3 kilo!!!
Brukar ju bli så första veckan, sen planar det ut till mer normal viktnedgång! =)

nonhosonno sa...

Hej, skoj att du är tillbaks :)

Tackar, ja jag kör så det rycker, 8kg kvar till min målvikt. Ok det har jag inte hört talas om skall kolla in det, en rivstart på 3kg är mumma det.