lördag 17 januari 2009

Good Morning Sweden

Vaknade av en dröm, åt köttfårssås pressade som cylinderformade pannbiffar, vaknade av att jag nästan kräktes, hade somnat med snus, fundera på den ni... snusen var på väg ner i halsen och jag var helt torr i gommen, huga, det var ingen hit.

Ser att jag blivit omnämd av Mors Spargris, trevligt :) Det var Spargrisens Mor som tipsade mig om Cocosa kokosfett i mitt inlägg Nybörjare inom LCHF?

Två veckor in på det nya året 2009, varslen haglar och företagen vinstvarnar, hur kommer det gå? Ingen vet, men jag ser ljust på framtiden, tror det kommer bli ett bra år för oss. Framtidsprofesian i form av experter ger sina syner. SBAB´s Eva Cederbalk intervjuas av SvD och ger sin syn. Di.se skriver om ekonomin 2009. I artikeln DIN ekonomi 2009 får vi framtiden från DagensPS.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: