onsdag 24 december 2008

God Jul på Er alla

Nu är det jul igen....

Började morgonen 05.00 på jobbet körde ett 4 timmars pass, klirr i kassan, ca 1500 kr, känns bra. Har vilat en liten stund och dricker nu en kopp kaffe med grädde och cocosfett. Tror jag skall hålla rätt strikt på lchf dieten under jul i alla fall. Vi julgrisar tog och köpte var sin bamse korv med gurkmajonäs, rostad lök och cola på Shell imorse, det var gott att äta men när jag åkte hemåt mådde jag illa, nästan som om jag var bakfull, min kropp är nog avgiftad och när man trycker i sig "skräp" så reagerar den så, mår bättre nu men har lite huvudvärk.

Dax att förbereda inför julmiddagen, här skall kokas ägg, stekas köttbullar, fläsk och bacon, koka potatis, tror jag börjar med att rulla köttbullarna.

God Jul på Er och ha en underbar dag

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: