tisdag 9 december 2008

3:e etappen

Nja, den här veckan var det lite värre, jag har fortfarande gått ner, men bara 0,4 sedan förra vägningen, så min nya vikt är 101,2 kg, vilket iof blir underbara 5,3 kg tappade kilo sedan starten. Det var nog julbordet förra veckan som ställde till det och att jag åt dipp i helgen :)

En julgris kom inte på invägningen, han var på rymmen, får försöka fånga in honom tills imorgon, en annan julgris hade gått upp, och de sista julgrisarna hade jobbat på bra. Summan av kardemumman är att jag leder grisligan fortfarande :)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

minna sa...

Du har hamnat på en platå! Ge inte upp nu. Människor ger alltid upp när dom hamnar på en platå. Kämpa vidare! Sen rasar vikten igen!

nonhosonno sa...

Ja så är det nog, ett litet hinder på vägen, har även sug efter vissa saker, och gav vika lite idag, men jag kommer inte ge mig :)